Σάββατο 7 Δεκεμβρίου 2013

Η εξομολόγηση

Μία πόρνη πάει να εξομολογηθεί στον παπά του χωριού της... Μπαίνει σεμνά στην εκκλησία και περιμένει τον "πάτερ" να έρθει...
Τι έχεις ¨κόρη" μου;;; Ρωτάει ο "πάτερ"...
Πάτερ μου το ξέρω ότι είμαι αμαρτωλή, αλλά.... (διστάζει)...
Μη φοβάσαι, της λέει ο παπάς με ύφος "πατρικό".. Ο Θεός μπορεί να τ' ακούσει όλα...!!! Πες μου...
Πάτερ μου, λέει εκείνη, πριν 5 μέρες πήγα με τον άντρα της γειτόνισσάς μου...
Μην στεναχωριέσαι "κόρη" μου, ο Θεός ξέρει τι δουλειά κάνεις..!!! Συγχωρεμένη... Αυτό ήταν;;;
Όχι μόνο αυτό λέει εκείνη... Τις προάλλες πήγα και με τον μανάβη...
Μην στεναχωριέσαι "κόρη" μου, ο Θεός ξέρει τι δουλειά κάνεις..!!! Συγχωρεμένη... Κάτι άλλο;;;
..Κι εκείνη απαριθμεί: Τον χασάπη, τον περιπτερά, τον Πρόεδρο, .... όλα τα αρσενικά του χωριού...
Ο καλός "πάτερ" με "πατρική" αγάπη και κατανόηση, επαναλαμβάνει την συγχώρεση.....
Μην στεναχωριέσαι "κόρη" μου, ο Θεός ξέρει τι δουλειά κάνεις..!!! Συγχωρεμένη... Κάτι άλλο;;;
Αχ! Καλέ μου "πάτερ", λέει εκείνη, εμφανώς στεναχωρημένη... !!!! Έχω και ένα ακόμα μεγάλο βάρος!!! Πώς να στο πω δεν ξέρω...
Πες το "κόρη" μου, μην φοβάσαι, λέει ο παπάς....
Να, χθες πήγα και με τον παπά του διπλανού χωριού...
Στιγμιαία νεκρική σιγή και μετά.... ακούγεται ο "πάτερ"........
Γιατί μωρή τρισκατάρατη;;;;;;; Το δικό σου χωριό παπά δεν έχει;;;;;;;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου