Άλλωστε τα ευεργετικά αποτελέσματα της "περιηγητικής" διδασκαλίας δεν επιδέχονται αμφισβήτηση... Είναι καταγεγραμμένα εις τα ιερά βιβλία...
Η "περιήγηση" λοιπόν των Εκπαιδευτικών από Σχολείο σε Σχολείο, για συμπλήρωση ωραρίου, δεν είναι τυχαία.. Στηρίζεται στην Χριστιανική Βιβλιογραφία.. (Αυτά για τους "άσχετους" που δεν γνωρίζουν τους "νόμους")
Σε συνδυασμό με την εφαρμογή και αξιοποίηση "νέων θαυμάτων" η "διδασκαλία" θα περάσει στη σφαίρα του "φανταστικού"... Ήδη δοκιμάζονται με τεράστια επιτυχία οι "εναλλακτικοί" διδακτικοί τρόποι αντιμετώπισης των κενών προς όφελος φυσικά των μαθητών (που κατά διαβολική σύμπτωση είναι τα παιδιά μας)... Π.χ. Εκπαιδευτικοί Γαλλικών και Γερμανικών διδάσκουν και μουσική και θεατρική αγωγή και μαθηματικά και ό,τι τραβάει η όρεξή σας... Αυτή η "επιστημονική μέθοδος" είναι ένα "νέο θαύμα" ελληνικό που αξιοποιείται αποκλειστικά στην Ελλάδα..
Με την "αξιολόγηση των ποσοστών" ο "θρίαμβος" είναι αναπόφευκτος...!!!
1. Ο "δείκτης" ευκινησίας... Μετράει την ικανότητα του Εκπαιδευτικού να διανύει απόσταση 10 χλμ σε 10 λεπτά με τα πόδια αν είναι ξάδερφος του Λούη ή κάνοντας χρήση των συγκοινωνιών αν δεν έχει ξάδερφο τον Λούη ή να κόψει τον σβέρκο του αφού δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει τις άψογες υποδομές της χώρας του..
Επίσης δείτε και τα αποτελέσματα της "αξιολόγησης των ποσοστών" και το "σύγχρονο μέλλον" που "οραματίζονται" τα ανθρωποειδή που ζουν στον Μεσαίωνα της άγνοιας και των αρρωστημένων εμμονών τους... Ε Δ Ω
Δείτε πώς εννοούν τη "σύγχρονη αξιολόγηση" και πώς μεθοδεύουν την κατεδάφιση της Δημόσιας Εκπαίδευσης... Ε Δ Ω
Και τέλος θαυμάστε την Εκπαίδευση των "ιδιωτών" για μια κοινωνία "ιδιωτών εντελώς" ... ΕΔΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου