Σάββατο 15 Νοεμβρίου 2014

Γράψτους για σπίτι



Την εποχή της περιβόητης επταετίας, της Χούντας των Συνταγματαρχών, των σηκωμένων γιακάδων και της ρουφιανιάς, εκτός των άλλων ζοφερών και ευτράπελων, έπεσαν για μια ακόμη φορά οι μάσκες και είδαμε τα αληθινά πρόσωπα των συνανθρώπων μας...
 Αυτά τα κωλοπρόσωπα που βλέπουμε και σήμερα, ακόμα και αν φοράνε "κουκούλες"..
 Το μίσος και η παλιανθρωπιά "άνθισαν" με μιας και ζήσαμε στιγμές απείρου κάλλους και απείρων κάλων...


 Οι λώβες και δυσωδίες βρήκαν πρόσφορο έδαφος, όπως και σήμερα..
 Τα σκάνδαλα (π.χ. τα περίφημα θαλασσοδάνεια του Συνταγματάρχη Λαδά, τα σάπια κρέατα του Συνταγματάρχη Μπαλόπουλου, τα τεράστια ποσά για την "καλοπέραση" του Αντισυνταγματάρχη Μιχάλη Ρουφογάλη κ.λ.π.), η έξαρση της ευνοιοκρατίας και του ρουσφετιού, ο άκρατος χρηματισμός, η "εξαγορά" του Παπαδόπουλου απ' τον Αριστοτέλη Ωνάση, διέμενε σε πολυτελέστατη βίλα στο Λαγονήσι σαν αντάλλαγμα για την σκανδαλώδη εύνοια της Χούντας προς το "ελληνικό εφοπλιστικό κεφάλαιο"  κ.λ.π. , όπως και σήμερα....


 Περίεργα πράγματα αυτές οι συμπτώσεις σε περίοδο "ανθηρής Δημοκρατίας"....
 Ας δούμε πώς (περίπου) περπάτησε η "ιστορία" από τότε έως και τώρα...
 Τότε λοιπόν, μεγάλη εξουσία είχαν οι Γενικοί Γραμματείς (και Φαρισαίοι) των Υπουργείων που προέρχονταν (φυσικά) απ' το στενό περιβάλλον των Πραξικοπηματιών...


 Ο Γιώργαρος ο "ρήτορας" στην πρώτη Κυβέρνηση της Χούντας που είχε Πρωθυπουργό τον Κόλλια (κατά σύμπτωση Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου - υπηρέτης της Δικαιοσύνης, ο "νόμος" που επικαλούνται οι βλαμμένοι) , ήταν Υπουργός Προεδρίας ....
 Σαν λαοπρόβλητος Υπουργός έδωσε εντολή στον Γενικό του Γραμματέα να δέχεται τον λαό κάθε Πέμπτη να ακούει και να ικανοποιεί τα αιτήματά του...
 Μια ηλιόλουστη Πέμπτη (είχαν απαγορευτεί οι συννεφιασμένες) μαζεύτηκαν καμιά 50αριά "Δημοκράτες" για να θέσουν τα "νόμιμα" αιτήματά τους αφού πρώτα βέβαια κάρφωναν και τους Κουμμουνιστάς της γειτονιάς τους...
 Μπαίνει ο πρώτος "Δημοκρατικορουφιάνος", βγάζει την κουκούλα (είχε ιδρώσει ο Χριστιανός) και αρχίζει το γλείψιμο.. "Κύριε Γενικέ μου θα ήθελα μια "ενίσχυση" για τας υπηρεσίας μου"...
 "Τι ακριβώς ζητάς καλέ μου "άνθρωπε";;"
 "Να διορίσετε την κόρη μου παπά κύριε Γενικέ"...
 "Θέση παπά ελεύθερη δεν έχουμε αυτή τη στιγμή, αλλά για πες μου σπίτι καινούριο έχεις;;;"
 "Όχι Κε Γενικέ μου δεν έχω"...
 "Πολύ ωραία" λέει ο Γενικός και γυρίζει στην Γραμματέα του... "Γράψτον για σπίτι"... "Ο επόμενος παρακαλώ"....
 Περνάει ο επόμενος, μετά η επόμενη, μετά ο άλλος επόμενος κ.ο.κ. και στο τέλος η εντολή στην Γραμματέα του ήταν ίδια.. "Γράψτον για σπίτι"... "Γράψτην για σπίτι"... Και έμεινε ο τελευταίος... "Να περάσει ο επόμενος παρακαλώ"....
 Μπαίνει μέσα ένας άντρας 30 χρονών...
 "Καλώς το παλικάρι μας" λέει ο Κος Γενικός, "τι θέλεις εσύ λεβεντιά μου;;;"
 " Κύριε Γενικέ μου εγώ δεν θέλω ρουσφέτι" λέει ο νεαρός...
 "Τι θέλεις τότε λεβέντη μου;;" λέει ο Κος Γενικός...
 "Κύριε Γενικέ, εγώ είχα ένα σοβαρό ατύχημα. Έπεσα με τη μηχανή και μου κόπηκαν τ' αρχ@δια σύρριζα.. Θέλω να με στείλετε στην Αγγλία για μεταμόσχευση, εκεί κάνουν θαύματα..." είπε ο "λεβέντης"...
 "Μάλιστα" λέει σκεφτικός ο Κος Γενικός... και συνεχίζει... "Σπίτι έχεις;;;"
 "Όχι Κε Γενικέ μου" λέει ο "λεβέντης"...
 "Μην ανησυχείς" λέει ο Γενικός και γυρίζει στην Γραμματέα του... "Γράψτον για σπίτι", λέει κοφτά...
 "Μα Κε Γενικέ μου, εγώ δεν θέλω σπίτι, αρχ@δια θέλω", λέει ο "λεβέντης"...
 "Μην ανησυχείς αγορίνα μου" του λέει ο Γενικός...
 "Μα πώς, αφού με γράψατε για σπίτι κι εγώ θέλω αρχ@δια".... λέει η "αγορίνα"... "
 "Και στους άλλους, που γράψαμε για σπίτι, τι νομίζεις πως θα δώσουμε ρε μεγάλε;;;;;" απάντησε ο Κος Γενικός.....


 Ακριβώς όπως και σήμερα...
 Σήμερα στην εποχή της "ανθηρής Δημοκρατίας" και των "ζαρωμένων Μορίων", οι "Σωσμένοι" και οι "Αναπτυγμένοι" θα βγουν, μες στην τρελή χαρά, στις "Αγορές" για να ψωνίσουν αυτά που σκέφτεστε... Δείτε τα... (χαρακτηριστικό παράδειγμα)...  Ε Δ Ω    και "σούμα"... Ε Δ Ω 
 Συμπέρασμα: "Γράψτους για σπίτι".....  Ε Δ Ω    
 Το μέγεθος (του σπιτιού και του ΕΝΦΙΑ) εξαρτάται και από τον βαθμό ηλιθιότητας των "Αγοραστών"....
 Ηθικό δίδαγμα: Όλες οι "χούντες" ίδιες είναι, οι "στολές" κι οι "προσωπίδες" αλλάζουν μόνο....




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου