Τετάρτη 10 Ιουλίου 2013

Η γριούλα, τα πτηνά και ο Έντιμος Συμβιβασμός



  Τι εννοούμε με τον όρο "έντιμος συμβιβασμός";; Η γραφική παράσταση του "φαινομένου" αυτού φαίνεται στην παραπάνω εικόνα... Η φιλοσοφία του όμως (και το πολιτικό του βάθος...!!!) είναι η ίδια με την ιστορία της "γριούλας"...  Βγαίνεις στις "αγορές" ξεβράκωτος και ψάχνεις γωνία στο ευρώ...  Μετά κάνεις πως δεν σου αρέσει, σκίζεις τα ιμάτιά σου, καταριέσαι τους "δανειστές", αλλά δε χάνεις χρόνο και την ευκαιρία, βρίσκεις αμέσως τον "ισοδύναμο" τρόπο να πέσεις στα τέσσερα... 
 Και πέφτεις σαν "ΣημιτοΓΑΠοΣαμαροΒενιζελοΤσιπροΚατρούγκαλος" ... 
 Ας δούμε το "φαινόμενο" και τα "αποτελέσματα" αυτού αναλυτικά....


Ένας χωρικός πάει για ψώνια στο χωριό, αλλά χαλάει το αυτοκίνητό του και αναγκάζεται να το πάει για επισκευή στο συνεργείο της περιοχής. Όμως επειδή η επισκευή δεν μπορεί να γίνει την ίδια μέρα, αναγκάζεται να γυρίσει στο σπίτι του με τα πόδια. Προβληματίζεται όμως πώς θα κουβαλήσει τα πράγματα που αγόρασε, δηλαδή: 5 κιλά μπογιά, 1 άδειο κουβά, 2 κότες και μια χήνα. Ενώ προβληματίζεται τον πλησιάζει μια γριούλα που όπως φαίνεται έχει χαθεί....
- "Μήπως μπορείτε να μου πείτε πώς θα πάω στον κάτω μαχαλά;" ρωτάει εκείνη...
- "Βέβαια, το αγρόκτημά μου εκεί κοντά είναι, ελάτε μαζί μου. Το πρόβλημά μου είναι πώς θα κουβαλήσω τα ψώνια μου" λέει ο χωρικός...
- Απλούστατο, λέει η γριούλα. Βάλτε την μπογιά στον άδειο κουβά, κρατήστε τον με το ένα χέρι, κρατήστε με το άλλο την χήνα και βάλτε από μια κότα σε κάθε μασχάλη.!!
Ο χωρικός εντυπωσιάστηκε με την ιδέα, την ευχαρίστησε και συνέχισαν μαζί. Κάποια στιγμή, ο χωρικός πρότεινε να κόψουν δρόμο. Οπότε η γριούλα του λέει:
- "Α!! Από 'κει είναι ερημιά. Ποιος μου λέει ότι στο δρόμο δε θα με στριμώξετε κι αφού μου σηκώσετε το φουστάνι δε θα μου κάνετε ένας Θεός ξέρει...τι;; "
Ο χωρικός, έκπληκτος και χωρίς να θέλει να την προσβάλλει, της απαντάει:
"Θεέ και κύριε, πώς θα μπορούσα να κάνω τέτοιο πράγμα, αφού μεταφέρω 5 κιλά μπογιά, 2 κότες και μια χήνα;; Να χάσω τα πτηνά μου;;;;;"
Και η γριούλα........
- "Απλούστατο: Θα ακουμπήσετε κάτω τη χήνα, θα την καλύψετε με τον άδειο κουβά, θα βάλετε από πάνω το κουτί της μπογιάς κι εγώ θα κρατάω τις κότες..!!!!!! "

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου