Παρασκευή 29 Ιουνίου 2012

Ο Μητσάρας βιαστής...!!!

  Ο Μητσάρας είναι κατηγορούμενος για βιασμό…
Ο Δικαστής τον καλεί να απολογηθεί…
- Πες μου κατηγορούμενε, τι έγινε το μοιραίο βράδυ;
- Το λοιπόν, κύριε δικαστά, βλέπω τη μαντμουαζέλ στο πάρκο και την ερωτάω «είσαι για μια βόλτα;», «αμέ» μου λέει και την επηγαίνω στο πάρκο… Εκεί, περνάει από μπροστά μας ένας κουλουρτζής…
- Μανούλι, θες κουλούρι, την ερωτάω…
- Όχι, Μητσάρα μου, μου απαντάει… - Φίναααααα!!
Μετά πάμε παραλία μεριά ν’ ακούσουμε τα κύματα να πλατσουρίζουν. Εκεί παραπέρα ήταν ένας κουλουρτζής.
-         Μανούλι, θες κουλούρι, την ερωτάω…
-         Όχι, Μητσάρα μου, μου απαντάει…
-         Ωραίααααα!!!
 Καθότι πρώτο ραντεβού, κύριε πρόεδρε, κι ο Μητσάρας, τουτέστιν εγώ, είναι ρομαντικός τύπος, είπαμε να πάμε μια βαρκάδα.. Εκεί που νοικιάσαμε την βάρκα περνούσε ένας κουλουρτζής…
-         Μανούλι, θες κουλούρι, την ερωτάω…
-         Όχι, Μητσάρα μου, μου απαντάει…
-         Ξηγημένααααα!!!
 Ξανοιγόμαστε το λοιπόν κάνα δυο μίλια στο πέλαγο, κύριε πρόεδρε και τι μου λέει;
-         Τι σου λέει άνθρωπέ μου;
-         Μητσάρα, θέλω κουλούρι….
 Ε!!! Τη γα@άς κύριε πρόεδρε ή δεν τη γα@άς;

1 σχόλιο: