Τετάρτη 26 Μαρτίου 2014

Γράμμα Ξανθιάς μάνας στην Ξανθιά κόρη της


Γεια σου κορούλα μου, αν λάβεις αυτό το γράμμα τότε σημαίνει ότι έφτασε, αν δεν το λάβεις γράψε μου να σου το ξαναστείλω. Σου γράφω αυτό το γράμμα σιγά σιγά, γιατί ξέρω ότι δεν μπορείς να διαβάζεις γρήγορα...!!!
 Εδώ έχουμε καλό καιρό. Την προηγούμενη εβδομάδα έβρεξε μόνο δυο φορές: Στην αρχή της εβδομάδας τρεις μέρες και στο τέλος τέσσερις...!!!
 Όσον αφορά το παλτό που ζήτησες, ο κύριος Βασίλης είπε ότι αν στο στείλουμε με τα κουμπιά θα πληρώσουμε πολλά λόγω βάρους, γι' αυτό τα έκοψα. Ξαναράψ' τα, τα έχω βάλει στην αριστερή τσέπη...!!!
 Ο μπαμπάς σου βρήκε νέα δουλειά. Στο καινούριο του πόστο έχει 400 άτομα από κάτω του...!!! Κουρεύει το γκαζόν στο νεκροταφείο...!!!
 Η αδερφή σου η Λίλα παντρεύτηκε πρόσφατα και περιμένει παιδί. Δεν ξέρουμε το φύλο ακόμα, γι' αυτό δεν μπορώ να σου πω από τώρα αν θα γίνεις θεία ή θείος....!!!
 Αν θα είναι κορίτσι τότε θα το ονομάσει όπως λένε κι εμένα. Χάρηκα, αλλά μου φάνηκε λίγο περίεργο να ονομάσει κάποιος την κόρη του "μαμά"....!!!
 Έτυχε κι ένα περιστατικό με τον αδερφό σου τον Αλέξη: Κλείδωσε το αμάξι και άφησε τα κλειδιά του μέσα. Αναγκάστηκε να πάει με τα πόδια στο σπίτι (10χλμ) για να πάρει το 2ο κλειδί και να γυρίσει να μας βγάλει απ' το αμάξι...!!!
 Αν πετύχεις την ξαδέρφη σου την Νάντια, δωσ' της χαιρετίσματα. Αν δεν την πετύχεις μην της λες τίποτα...!!!
 Η μαμά σου.
ΥΓ: Ήθελα να σου στείλω μερικά χρήματα, αλλά έκλεισα ήδη τον φάκελο...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου