Παρασκευή, 25 Απριλίου 2014

Εξαφανίστε τον Δάσκαλο


 Κάθε ίχνος λογικής έχει σβήσει πια.. Το παράλογο έχει γίνει Νόμος... Και δεν μιλάω μεταφορικά, αλλά κυριολεκτικά.. Δεν θα αναφερθώ εγώ στο ρόλο του Δασκάλου, γιατί, αυτή η αναφορά μου, δεν θα είχε καμία πρακτική αξία λόγω της ιδιότητάς μου.
  Θα αναφερθώ όμως στη νομοθετική κατοχύρωση του παράλογου.. Ψηφίστηκε απ' την Βο(υ)λή των Βο(υ)λευτών,  ένας Νόμος για την αξιολόγηση των Δημοσίων Υπαλλήλων συμπεριλαμβανομένων και των Εκπαιδευτικών. Πολύ ωραία ως εδώ, φυσιολογικό ακούγεται... Όμως ο Νόμος για την αξιολόγηση έχει και τα αποτελέσματα μέσα...!!!! Δηλαδή δεν χρειάζεται καμία αξιολόγηση... Φαίνεται λογικό τώρα;;;  Ούτε λίγο ούτε πολύ, ο αξιολογητής (ο όποιος) θα αξιολογεί γνωρίζοντας εκ των προτέρων ότι το 25% των αξιολογούμενων θα είναι άριστοι (υποχρεωτικά), το 60% (πολύ καλοί) και το 15% για τον Καιάδα...!! Απαγορεύεται δηλαδή, να είναι όλοι άριστοι, πολύ καλοί ή και άχρηστοι... Έχετε ξαναδεί ή ξανακούσει εσείς να ισχύει παρόμοιο πράγμα σε κάποιο μέρος του Σύμπαντος;;; Και όμως αυτό, ψηφίστηκε και δεν αντέδρασε κανένας... Ούτε Βο(υ)λευτής, ούτε κόμμα, ούτε τελεία, ούτε άλλο σημείο στίξης... Διαμαρτύρονται (τάχαμου), για άλλα επιμέρους, αλλά για την ασυναρτησία όμως κανένας.. Τι σόι νόμος είναι αυτός;;;  Για να έχετε μια απλή εικόνα του τραγέλαφου παρακολουθήστε το απλό παράδειγμα.. Έχουμε π.χ. 2 Δημόσιες Υπηρεσίες που η κάθε μια έχει από 100 Υπαλλήλους... Υποθέτουμε ότι στη μία είναι όλοι άριστοι ή πολύ καλοί και στην άλλη είναι όλοι για τα μπάζα.. Γίνεται η αξιολόγηση και βγαίνουν τα εξής αποτελέσματα: Στην Υπηρεσία των αρίστων το 15% κρίνονται άχρηστοι... Και στην Υπηρεσία των αχρήστων έχουμε ξαφνικά: 25% άριστους και 60% πολύ καλούς ..!!!! Τι συμπέρασμα βγάλατε;;;
 Δεν θα μπω στον κόπο να συζητήσω αυτό το "νομοθέτημα", γιατί είναι χάσιμο χρόνου.. Είναι ολοφάνερο ότι εξυπηρετούνται μικροσυμφέροντα "μαντρωμένων" (ρουσφέτια δηλαδή) και ταυτόχρονα κάποιοι θα τσεπώσουν ζεστό χρήμα, αφού λεφτά υπάρχουν...
 Ο κύριος στόχος (στο κομμάτι που αφορά την Εκπαίδευση), κατά την ταπεινή μου γνώμη, παραμένει η κατεδάφιση της Δημόσιας Εκπαίδευσης... Η συνεχής απαξίωση του ρόλου του Δασκάλου δεν είναι ούτε τυχαία ούτε συγκυριακή... Εδώ παραχωρώ την σκυτάλη  σε έναν Εκπαιδευτικό του Ιδιωτικού τομέα για να μην κατηγορηθώ για ιδιοτέλεια..  Ανεξάρτητα αν μετράω ακόμα μερικούς μήνες στην ενεργό δράση.. Διαβάστε προσεκτικά ΕΔΩ
 Αυτή η τεράστια ανοησία, να επικαλούμαστε την "νομιμότητα" νομοθετώντας ακόμα και τα παράλογα πρέπει να σταματήσει... Γιατί το ¨Νόμιμο" έχει αξία όταν είναι και ηθικό... Σε αντίθετη περίπτωση η χώρα θα μετατραπεί σε "ίδρυμα ανιάτων"....