Τετάρτη, 15 Οκτωβρίου 2014

Ελλήνων Εκπαίδευση: Όλα βαίνουν καλώς


 Το μόνο που χρειάζεται για να ολοκληρωθεί ο "θρίαμβος" είναι η αξιολόγηση των "ποσοστών"... Με το καταπληκτικό αυτό "νομοθέτημα" θα θεραπευτεί "πάσα νόσος και πάσα μαλακία".. Αυτό το ευφυές "νομοθέτημα", παγκόσμια πατέντα, θεωρείται ο ακρογωνιαίος λίθος για την οικοδόμηση ενός πλήρους και άκρως ανταγωνιστικού, διεθνώς, εκπαιδευτικού Συστήματος...!!!
  Άλλωστε τα ευεργετικά αποτελέσματα της "περιηγητικής" διδασκαλίας δεν επιδέχονται αμφισβήτηση... Είναι καταγεγραμμένα εις τα ιερά βιβλία...
" Καὶ περιῆγεν ὁ Ἰησοῦς τὰς πόλεις πάσας καὶ τὰς κώμας, διδάσκων ἐν ταῖς συναγωγαῖς αὐτῶν καὶ κηρύσσων τὸ εὐαγγέλιον τῆς βασιλείας καὶ θεραπεύων πᾶσαν νόσον καὶ πᾶσαν μαλακίαν ἐν τῷ λαῷ.". (απόσπασμα από το Κατά Ματθαίον Ευαγγέλιο)...
 Η "περιήγηση" λοιπόν των Εκπαιδευτικών από Σχολείο σε Σχολείο, για συμπλήρωση ωραρίου, δεν είναι τυχαία.. Στηρίζεται στην Χριστιανική Βιβλιογραφία.. (Αυτά για τους "άσχετους" που δεν γνωρίζουν τους "νόμους")
 Σε συνδυασμό με την εφαρμογή και αξιοποίηση "νέων θαυμάτων" η "διδασκαλία" θα περάσει στη σφαίρα του "φανταστικού"... Ήδη δοκιμάζονται με τεράστια επιτυχία οι "εναλλακτικοί" διδακτικοί τρόποι αντιμετώπισης των κενών προς όφελος φυσικά των μαθητών (που κατά διαβολική σύμπτωση είναι τα παιδιά μας)... Π.χ. Εκπαιδευτικοί Γαλλικών και Γερμανικών διδάσκουν και μουσική και θεατρική αγωγή και μαθηματικά και ό,τι τραβάει η όρεξή σας... Αυτή η "επιστημονική μέθοδος" είναι ένα "νέο θαύμα" ελληνικό που αξιοποιείται αποκλειστικά στην Ελλάδα..
 Με την "αξιολόγηση των ποσοστών" ο "θρίαμβος" είναι αναπόφευκτος...!!!
 Διότι θα "αξιολογηθούν" μεταξύ των άλλων και τρεις δείκτες που είναι μετρήσιμοι "επιστημονικά" με απόλυτη ακρίβεια.. Ποιοι είναι αυτοί;;
 1. Ο "δείκτης" ευκινησίας... Μετράει την ικανότητα του Εκπαιδευτικού να διανύει απόσταση 10 χλμ σε 10 λεπτά με τα πόδια αν είναι ξάδερφος του Λούη ή κάνοντας χρήση των συγκοινωνιών αν δεν έχει ξάδερφο τον Λούη ή να κόψει τον σβέρκο του αφού δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει τις άψογες υποδομές της χώρας του..
 2. Ο "δείκτης" προσαρμοστικότητας... Μετράει με απόλυτη ακρίβεια την ικανότητα του Εκπαιδευτικού να μετατρέπεται σε χρόνο μηδέν από μαθηματικός σε χορογράφος και από γυμναστής σε φιλόλογος...
 3. Ο "δείκτης" οικονομίας.. Μετράει την ικανότητα του Εκπαιδευτικού να δουλεύει με μισθό - φιλοδώρημα και να ανταποκρίνεται σαν "Ωνάσης" στις υποχρεώσεις - χαράτσια που του επιβάλλονται "νόμιμα" απ' την Πολιτεία.. Διότι ως γνωστόν ο "νόμος" της χλέμπας υπερτερεί της ανθρώπινης ζωής και αξιοπρέπειας.. Αυτά αλλού, εδώ έχουμε Δημοκρατία, η οποία μοιράζει "νόμιμα" το πρωτογενές πλεόνασμα στις "ευπαθείς ομάδες"... Τ' άκουσες πουλί μου;;;;
 Τα πρώτα ευεργετικά αποτελέσματα από την καλοσχεδιασμένη "Εκπαιδευτική Μεταρρύθμιση" είναι ήδη ορατά δια γυμνού οφθαλμού ακόμα και από τους κακοπροαίρετους... Δείτε τα Ε Δ Ω 

 Επίσης δείτε και τα αποτελέσματα της "αξιολόγησης των ποσοστών" και το "σύγχρονο μέλλον" που "οραματίζονται"  τα ανθρωποειδή που ζουν στον Μεσαίωνα της άγνοιας και των αρρωστημένων εμμονών τους...  Ε Δ Ω 

 Δείτε πώς εννοούν τη "σύγχρονη αξιολόγηση" και πώς μεθοδεύουν την κατεδάφιση της Δημόσιας Εκπαίδευσης... Ε Δ Ω 

 Και τέλος θαυμάστε την Εκπαίδευση των "ιδιωτών"  για μια κοινωνία "ιδιωτών εντελώς" ... ΕΔΩ