Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2012

Αν ήμουν πολιτικός..........

Αν ήμουν πολιτικός και αγαπούσα την πατρίδα μου, θα ήμουν έντιμος.
Αν ήμουν πολιτικός και αγαπούσα την πατρίδα μου, θα αφιέρωνα την κοινοβουλευτική μου ζωή για το καλό όλων.
Αν ήμουν πολιτικός και αγαπούσα την πατρίδα μου, δε θα δεχόμουν κανένα προνόμιο.
Αν ήμουν πολιτικός και αγαπούσα την πατρίδα μου, όταν αρρώσταινα θα εμπιστευόμουν το Δημόσιο σύστημα υγείας που έφτιαξα για το Λαό μου.
Αν ήμουν πολιτικός και αγαπούσα την πατρίδα μου, θα έστελνα τα παιδιά μου στο Δημόσιο Σχολείο που έφτιαξα για τα παιδιά του Λαού μου.
Αν ήμουν πολιτικός και αγαπούσα την πατρίδα μου, δε θα έμπαινα ΠΟΤΕ σε "κότερα", δε θα πήγαινα σε "δεξιώσεις;" φραγκάτων ιδιωτών και δε θα είχα ΠΟΤΕ πάρε-δώσε με τους διαπλεκόμενους.
 Αν ήμουν πολιτικός και αγαπούσα την πατρίδα μου, θα "δίδασκα" αξιοπρέπεια και θα απαιτούσα αξιοκρατία.
Αν ήμουν πολιτικός και αγαπούσα την πατρίδα μου, δε θα έκανα "ιδιαίτερες χάρες" σε κανέναν, ούτε στους συγγενείς μου.
Αν ήμουν πολιτικός και αγαπούσα την πατρίδα μου, θα περπατούσα στο δρόμο χωρίς συνοδεία, σαν άνθρωπος.
Αν ήμουν πολιτικός και αγαπούσα την πατρίδα μου, θα απαιτούσα να με αντιμετωπίζει ο νόμος όπως αντιμετωπίζει το Λαό μου.
Αν ήμουν πολιτικός και αγαπούσα την πατρίδα μου, θα πρόσφερα τις υπηρεσίες μου με τις αποδοχές που πληρώνω το Δάσκαλο των παιδιών του Λαού μου.
Αν ήμουν πολιτικός και αγαπούσα την πατρίδα μου, θα ντρεπόμουν να παίρνω βουλευτική σύνταξη.
Αν ήμουν πολιτικός και αγαπούσα την πατρίδα μου, θα υπεράσπιζα μέχρι τελευταίας ρανίδας του αίματός μου το Εθνικό συμφέρον και τη Δημόσια περιουσία.
Αν ήμουν πολιτικός και αγαπούσα την πατρίδα μου, θα τσάκιζα τη φοροκλοπή και τον παράνομο πλουτισμό.
Αν ήμουν πολιτικός και αγαπούσα την πατρίδα μου, δε θα έχτιζα "ταβέρνες" στα Δάση, παράνομα σπίτια και πισίνες.
Αν ήμουν πολιτικός και αγαπούσα την πατρίδα μου, δε θα δίσταζα να τσακίσω τους επίορκους και παράνομους συναδέλφους μου.
Και ιδιαίτερα ΤΩΡΑ, αυτή την κρίσιμη για το Κράτος μας στιγμή......
Αν ήμουν πολιτικός και αγαπούσα την πατρίδα μου, θα έδινα πρώτος το παράδειγμα στο Λαό μου.
Αν ήμουν πολιτικός και αγαπούσα την πατρίδα μου, θα ζητούσα, μέχρι η χώρα μου να βγει από τον εφιάλτη, που τα δικά μου λάθη την έβαλαν, να μην έχω ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΠΟΔΟΧΕΣ.
Αν ήμουν πολιτικός και αγαπούσα την πατρίδα μου, ΤΟΤΕ ΘΑ ΗΜΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου