Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2012

ΑΡΝΟΥΜΑΙ !!!!!

- Αρνούμαι τη στοίχιση πίσω απ' τους καταστροφείς μου.
- Αρνούμαι να κλειστώ στο μικρόκοσμό μου και να βράσω στο ζουμί μου.
- Αρνούμαι να κάνω πως δε συμβαίνει τίποτα.
- Αρνούμαι να τους ακούω να μου λένε ξεδιάντροπα πώς θα με "θάψουν" ζωντανό.
- Αρνούμαι την κακομοιριά και τη μιζέρια που μου προτείνουν.
- Αρνούμαι τα αδιέξοδά τους.
- Αρνούμαι να χειροκροτώ τους "σωτήρες" και να συμπορεύομαι με τους "στρατούς" τους.
- Αρνούμαι να με θεωρούν σίγουρο πελάτη - θύμα.
- Αρνούμαι το μαντρί τους, τη στρούγκα και τη μούγκα.
- Αρνούμαι να υποκύψω στις ορέξεις τους. Θέλω να είμαι ελεύθερος.
- Αρνούμαι να πάψω να ονειρεύομαι έναν κόσμο καλλίτερο από αυτόν που μου ετοιμάζουν.
  Κατηγορηματικά τους αρνούμαι....
   Κατάθεσε κι εσύ τη γνώμη σου, την πρότασή σου...
  Να είσαι βέβαιος πως όχι μόνο δεν υστερεί, αλλά είναι απείρως καλλίτερη απ' το μονόδρομο που σε υποχρεώνουν να δεχτείς.
  Και σε κάθε περίπτωση είναι σίγουρα καλλίτερη απ' την πρόταση του ΓΑΠ, του Σαμαρά, του Τσίπρα, του Κουβέλη, της Παπαρήγα, του Βενιζέλου, του Χαλβατζή, του Χρυσόγελου, του Καρατζαφέρη, των Μητσοτακαίων, των Πρετεντέρηδων, των μαύρων κι άραχνων δειλινών..... και των υπολοίπων "εθνοσωτήρων" και υποστηρικτών τους.
  Δυνάμωσε τη θέση σου.
  Υποχρέωσέ τους να μας ακούσουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου