Κυριακή, 19 Απριλίου 2015

Η δημοσιογραφία του κώλου χρειάζεται και το κοινό του κώλου


Για τα τσόφλια, τους καρούμπαλους, τους ρωποπερπερήθρες που παριστάνουν τους "δημοσιογράφους", κατασκευάζοντας ή αναμεταδίδοντας αηδίες και αθλιότητες είπαμε πολλάκις... Όμως, πρέπει να συμπληρώσουμε ότι η ύπαρξη τους οφείλεται κατά κύριο λόγο στη ζήτηση που παρουσιάζει το "είδος" αυτό... Νόμος της προσφοράς και της ζήτησης...


 "Ουδείς άνθρωπος με κανονική σκέψη, κριτική αντίληψη και στοιχειώδη κοινωνική μόρφωση θα ασχολούνταν κανονικά με την ιστορία του σκασμένου λάστιχου, ακόμη κι αν «σκόνταφτε» πάνω της. Όμως, η ιστορία του κιτρινισμού της είδησης -και τελικά της ίδιας της δημοσιογραφίας- δεν είναι ούτε τωρινό, ούτε μονοσήμαντο ή εύκολα αντιμετωπίσιμο φαινόμενο. Πρόκειται για έναν πανίσχυρο μηχανισμό προπαγάνδας, που τελικά επιβάλει όχι μόνο άποψη στον δημόσιο διάλογο (και βίο), αλλά και την ίδια την αισθητική"..... Ε Δ Ω