Τρίτη 25 Δεκεμβρίου 2012

Οι Φεμινίστριες

 Σ' ένα συνέδριο φεμινιστριών στην Αγγλία γνωρίστηκαν κι έγιναν φίλες, η Μάργκαρετ απ' την Αμερική, η Άγγελλα  απ' τη Γερμανία και η Τούλα απ' την Ελλάδα... Αποφάσισαν να εφαρμόσουν τα πορίσματα του συνεδρίου στους συζύγους τους και σ' ένα χρόνο, στο επόμενο συνέδριο που θα ξανασυναντιόνταν θα έλεγαν τις εμπειρίες τους... Έτσι κι έγινε..
 Μόλις συναντήθηκαν και μετά τα ματς μουτς, ρωτάει η Αμερικάνα:
 - Πώς πήγε κορίτσια ο "φεμινισμός" στην πράξη;
 - Πες πρώτη εσύ της λέει η Γερμανίδα... Τι έγινε;
 -Κοιτάξτε, λέει η Μάργκαρετ. Μόλις γύρισα στην Αμερική με περίμενε ο Τζον στο αεροδρόμιο με λουλούδια, του είχα λείψει βλέπετε, και με πήγε σε ένα ωραίο εστιατόριο για φαγητό.. Εκεί βρήκα την ευκαιρία να του πω για τα δικαιώματα των γυναικών και να του ζητήσω να μοιράσουμε τις δουλειές του σπιτιού.. Την πρώτη εβδομάδα δεν έγινε κάτι το εντυπωσιακό, αλλά μετά από 2 εβδομάδες ο αγαπημένος μου "έστρωσε" και από τότε κάνει σχεδόν τα πάντα.. Μαγειρεύει, σκουπίζει, βάζει πλυντήριο, σιδερώνει, τινάζει τα χαλιά!! Δεν έχω παράπονο, άλλαξε η ζωή μου...  Α!!! λέει η Άγγελλα, κι εγώ όταν γύρισα στη Γερμανία βρήκα τον Χανς να με περιμένει ανυπόμονος γιατί δεν μπορεί να ζήσει ούτε στιγμή μακριά μου!! Με πήγε μάλιστα και σε μια ωραία μπυραρία κι εκεί βρήκα την ευκαιρία να του πω τα σχετικά και να του ζητήσω να μοιραστούμε τις δουλειές του σπιτιού!! Την πρώτη εβδομάδα δεν έγινε κάτι το εντυπωσιακό, αλλά μετά από 3 εβδομάδες ο Χανς έγινε υπόδειγμα.. Κάνει τα πάντα χωρίς γκρίνιες!! Ούτε που το περίμενα πως θα άλλαζε έτσι η ζωή μου!!!!
 Η Τούλα άκουγε αλλά δεν έλεγε τίποτα..
 Έλα Τούλα πες μας και τα δικά σου, επέμεναν οι άλλες..
 -Κοιτάξτε, όταν εγώ γύρισα στην Ελλάδα πήρα ένα ταξί γιατί ο Μητσάρας μου έβλεπε ματς με τους φίλους του και δεν μπορούσε να με περιμένει στο αεροδρόμιο.. Πήγα σπίτι και άρχισα να μαγειρεύω για να βρει κάτι να τσιμπήσει ο Μητσάρας μου όταν θα γύριζε σπίτι.. Ευτυχώς η ομάδα του κέρδισε και γύρισε με καλή διάθεση!! Με αγκάλιασε, με χούφτωσε απ' τη χαρά του, γιατί είναι τρελός μαζί μου και καθίσαμε να φάμε.. Βρήκα εκεί την ευκαιρία να του μιλήσω όπως κάνατε κι εσείς... Αυτάαα!!
 Τι αυτάαα; της λένε οι φίλες της.. Μετά τι έγινε;
 - Ακούστε κορίτσια, τους 2 πρώτους μήνες δεν έβλεπα τίποτα, αλλά μετά άρχισα να βλέπω κάποιες σκιές απ' το αριστερό μάτι..!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου