Παρασκευή 15 Μαρτίου 2013

Ελεύθερη - Αρραβωνιασμένη - Παντρεμένη


Τρεις φίλες, η μία ελεύθερη, η άλλη αρραβωνιασμένη και η τρίτη παντρεμένη, πίνουν το ποτό τους συζητώντσς...
Η ελεύθερη ,  αργοπίνοντας το ποτό της λέει:. "Την περασμένη Παρασκευή, μετά τη δουλειά, πήγα στο γραφείο του φίλου μου, που δούλευε ως αργά, φορώντας μόνο ένα δερμάτινο πανωφόρι Πριν χτυπήσω την πόρτα έβαλα μια μάσκα, άφησα το πανωφόρι να γλιστρήσει από πάνω μου κι έμεινα μ 'ένα δερμάτινο κορσάζ, μαύρες νάιλον κάλτσες και ψηλά τακούνια. Ο φίλος μου "ενθουσιάστηκε" τόσο πολύ που κάναμε παθιασμένο έρωτα πάνω στο γραφείο του. "
Η αρραβωνιασμένη , αφήνει ένα νευρικό γελάκι και λέει:. "Όταν ο αρραβωνιαστικός μου ήρθε, την Παρασκευή, με βρήκε να φοράω μια μαύρη μάσκα, δερμάτινο κορσάζ, μαύρες νάιλον κάλτσες και ψηλοτάκουνες γόβες, "ενθουσιάστηκε" τόσο πολύ που κάναμε έρωτα όλη τη νύχτα και τώρα θέλει να επισπεύσουμε την ημερομηνία του γάμου. "
Η παντρεμένη , αφήνει αργά το ποτήρι της στο μπαρ και λέει:. ". Την Παρασκευή το σχεδίασα πολύ καλά Άφησα τα παιδιά στην μητέρα μου, έκανα ένα αρωματικό μπάνιο, έβαλα ένα σφιχτό δερμάτινο κορσάζ, ζαρτιέρες, μαύρες νάιλον κάλτσες και δωδεκάποντες γόβες Τέλειωσα την προετοιμασία μου με μια μαύρη μάσκα Όταν ο άντρας μου επέστρεψε από τη δουλειά του πήγε στο ψυγείο, πήρε μια μπύρα, πήρε και το τηλεκοντρόλ, με κοίταξε, κάθισε στον καναπέ και είπε:. "Δε μου λες ρε Μπάτμαν, τι έχει να φάμε το βράδυ?? "......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου