Κυριακή 3 Μαρτίου 2013

Η ιστορία του ξυλοκόπου

Μια μέρα ένας ξυλοκόπος πελεκούσε έναν κορμό δέντρου δίπλα σ' ένα ποτάμι. Τότε του φεύγει ξαφνικά το τσεκούρι και πέφτει μέσα στα θολά νερά... Μεγάλη η ζημιά και ήταν έτοιμος να βάλει τα κλάματα, όταν εμφανίζεται ο Κύριος και τον ρωτάει:
- Γιατί κλαις;;
Ο ξυλοκόπος του λέει για το τσεκούρι, ο κύριος βυθίζεται στο ποτάμι και ξαναεμφανίζεται κρατώντας ένα χρυσό τσεκούρι:
- Αυτό είναι το τσεκούρι σου; Τον ρωτάει...
- Όχι, απαντάει ο ξυλοκόπος..!!!!
Ο Κύριος ξαναβυθίζεται και εμφανίζεται με ένα ασημένιο τσεκούρι:
- Αυτό είναι το τσεκούρι σου; Τον ρωτάει...
- Όχι, απαντάει ο ξυλοκόπος..!!!!
Τρίτη βουτιά ο Κύριος και βγαίνει μ' ένα σιδερένιο τσεκούρι:
- Αυτό είναι το τσεκούρι σου; Τον ρωτάει...
- Ναι..!!!! Απαντάει ο ξυλοκόπος....
Ο Κύριος χάρηκε για την τιμιότητα του ξυλοκόπου και του χάρισε και τα άλλα δυο πολύτιμα τσεκούρια!!! Ο ξυλοκόπος γύρισε σπίτι του μες στην τρελή χαρά....
Μετά από καιρό καθώς έκαναν βόλτα με τη γυναίκα του στην άκρη απ' το ποτάμι, τρώει αυτή μια γλίστρα και παρ' την μέσα. Ο ξυλοκόπος που δεν ήξερε μπάνιο βάζει τα κλάματα, οπότε να 'σου πάλι μπροστά του ο Κύριος:
- Γιατί κλαις πάλι;;;
- Η γυναίκα μου, Κύριε, έπεσε στο ποτάμι....
Ο Κύριος ρίχνει μια βουτιά και εμφανίζεται με την Κλώντια Σίφερ!!!!!
- Αυτή είναι η γυναίκα σου;;; Τον ρωτάει....
- Ναι!!!!!! Φώναξε ο ξυλοκόπος.....
Ο Κύριος έγινε έξαλλος: Τι λες ρε παλιοψεύτη του κερατά, ποιον πας να κοροϊδέψεις;;;;
- Συγχώρεσε με Κύριε δεν ... είναι αυτό που φαίνεται!!! Αν έλεγα όχι στην Κλώντια Σίφερ τότε θα μου έβγαζες τη Σάρον Στόουν!!! Αν έλεγα και σ' αυτήν όχι τότε θα έβγαζες τη γυναίκα μου... Εγώ θα έλεγα ναι και τότε θα μου τις χάριζες και τις τρεις..!!!! Αλλά εγώ όμως, καλέ μου Κύριε, είμαι ένας φτωχός ξυλοκόπος... Πώς να συντηρήσω τρεις γυναίκες;;;;; Γι' αυτό είπα ΝΑΙ.....!!!!!
Ηθικό δίδαγμα: Όταν ένας άντρας (πολύ σπάνια) λέει ψέματα, το κάνει για κάποιον αξιοπρεπή και συνετό λόγο......... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου