Κυριακή 17 Μαΐου 2015

Οι "Εγωιστές"


Ο Κώτσος κι ο Βαγγέλας έβαλαν πλερέζες απ' την μεγάλη τους λύπη -"προχθές" μόλις,   πληροφορήθηκαν απ' το Δικαστήριο για τις μίζες των εξοπλιστικών-, όπως "ομολογούν" (και δεν έχουμε λόγο να μην τους πιστέψουμε)... Ισχυρίζονται (εμφανώς λυπημένοι), ότι ήταν τόσο "εγωιστές" που δεν μπήκαν ποτέ στον κόπο να ρωτήσουν τον "σύντροφο Άκη", για το πώς και το γιατί...


 Κάποιοι "κακοήθεις" που αρνούνται να πιστέψουν τους καλούς αυτούς ανθρώπους, δεν το κάνουν μόνο από την έμφυτη "κακοήθεια" που τους διακρίνει, αλλά και από την παντελή τους άγνοια για την καταλυτική δύναμη του "εγωισμού"... Αν δεν αναλύσουμε επιστημονικά την "έννοια" του εγωισμού, τότε πολλοί θα πεθάνουν με τεράστια "επιστημονικά κενά" και αυτό σήμερα θεωρείται αδιανόητο...
 Μπαίνουμε κατευθείαν στο θέμα μας...


 Τρεις φίλοι (π.χ. ο Άκης, ο Βαγγέλας και ο Κώτσος) έπιασαν κουβέντα για το πόσο σκληροί και "εγωιστές" είναι απέναντι στις γυναίκες τους...
 Λέει ο πρώτος: Εγώ ρε μάγκες είμαι πολύ εγωιστής... Ξύπνησα ένα πρωί κι επειδή η γυναίκα μου δεν πέτυχε τον καφέ όπως τον ήθελα, έκανα 15 μέρες να της μιλήσω...!!!
 Σιγά τον "εγωισμό", λέει ο δεύτερος... Εμένα η δική μου έκανε το λάθος να ρίξει τυρί στη μακαρονάδα (ενώ ξέρει ότι δεν το γουστάρω) και απ' τον εγωισμό μου κοιμήθηκα στον καναπέ 2 μήνες...!!!
 Ο τρίτος τους άκουγε κι ένα αινιγματικό χαμόγελο (γεμάτο κρεατοελιές) ήταν χαραγμένο στα χείλη του....
 Ίσα ρε μάγκες, τους λέει... Εγωιστές είστε εσείς ή γατάκια;;;
 Εμένα η δικιά μου έκανε το λάθος, την ώρα του γάμου μας, να μου πατήσει το πόδι... Από τότε δεν την άγγιξα ποτέ...!!!!
 Καλά ρε φίλε μας δουλεύεις;;; Λένε με ένα στόμα οι άλλοι... Και τα 3 παιδιά πώς τα κάνατε;;;
- Εμ, τι λέμε τόση ώρα;;; Το Πιστεύετε ότι απ' τον Εγωισμό μου δεν την έχω ρωτήσει ΠΟΤΕ;; ..!!!


 Αυτό θα πει Εγωισμός... Καταλυτική η δύναμή του σε όλες τις "σχέσεις"... Το Πιστεύετε ότι ο Βαγγέλας και ο Κώτσος, απ' τον "Εγωισμό Τους" δεν τον ρώτησαν ΠΟΤΕ τον Άκη... Τι θα τα κάνεις Άκη τόσα "πολεμικά παιχνίδια";; Καμάν θα παίξεις;;;;.... Ε Δ Ω 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου